A TikTok erősségei 2023-ban
A TikTok 2023-ban immáron hetedik éve hódítja meg napról napra a felhasználók kegyeit, ugyanis 2017-ben jelent meg iOS-re és Androidra
Performance Max, a Google hirdetések nagyágyúja
Nagy érdeklődés várta a Google Ads Performance Max kampánytípus debütálását, ugyanis számos ígérettel kecsegtetett minket már tavaly nyáron. Azóta eltelt
Miért fontos újragondolni egy meglévő weboldalt?
A mai digitalizált világban visszatérő problémát jelent az aktualitás, hiszen iszonyatosan gyorsan változnak a trendek, valamint felhasználói szokások. Manapság minden
Ütős marketing inspirációk a Super Bowl döntőiről
Mint minden évben február elején, idén megrendezésre került az 56. Super Bowl döntő az amerikai NFL-ben, amely újabb rekordokat állított
Elköszönhetünk Európában a Facebook és az Instagram párosától?
Mi lesz akkor, ha a Facebook-ot és az Instagram-ot magában foglaló Meta úgy dönt, hogy leállítja két legismertebb szolgáltatását Európában?
TikTok marketing 2022 – Tovább folytatódik a térhódítás?
Hatalmas növekedésen esett át a TikTok a 2016-os kiadását követően, hiszen immáron ez a harmadik legnépszerűbb közösségi platform, népszerűsége pedig