A TikTok hirdetés előnye

A TikTok hirdetés előnye - Blog- SCL Media Online Marketing Ügynökség
Oszd meg a cikket az ismerőseiddel is!

Az utóbbi évek folyamán egyre nagyobb és nagyobb népszerűségnek örvend a TikTok. Annak ellenére, hogy napi szinten aktívan 35 millió ember használja, még mindig kibontakozófélben van. Sokan még mindig a jó öreg Facebook és Instagram párosa mellett rakják le voksukat, de be kell látni: kezdenek unalmassá válni. Azon felül, hogy szórakoztató, a TikTok hirdetés előnye abban rejlik, hogy professzionális megoldásai egy következő szintre emelik a kommunikációt. Jelenleg ez a platform kínálja azt a reklámzajmentes felületet, ahol nem csak olcsóbb hirdetni, de egyben nagyobb elérést hoz.

Nézzük, miért is olyan jó megoldás, ha a TikTok marketing mellett döntünk!

Miért hirdess a TikTok felületén?

Sokak számára még mindig merőben új a TikTok világa annak ellenére, hogy immáron több, mint 6 éve itt van köztünk a közösségi alkalmazás. A médiafelületre pedig folyamatosan érkeznek új trendek, kihívások, fejlesztések és újítások, így valóban naprakésznek kell lenni, ha valaki kimagasló eléréseket szeretne.

Korábbi cikkünkben összeszedtük a TikTok erősségeit, melyben kiemeltük annak az algoritmusát, melynek köszönhetően folyamatosan új közönséget érhetünk el egy-egy videó közzétételével. Nem hiába, hiszen a felhasználók által készített tartalmak sokkal vonzóbbak bárki számára. Hiszen az előre beállított profi megjelenés helyett egy sokkal amatőrebb, de egyben barátibb hatást keltenek ezek a videók. Emiatt a TikTok követői sokkal nagyobb bizalmat adnak magának a felületnek, ami mellett emiatt is terjed könnyebben egy-egy videó, mely épp egy trendet lovagol meg, vagy érdekes témát boncolgat.

A TikTok számokban

Kezdjük rögtön egy kis statisztikával, hiszen amennyire unalmasok a számok, annyira lehetnek egyben izgalmasok is!

Napjainkban több, mint 2 millió magyar TikTok felhasználó van, akik több, mint 80 százaléka 18 év fölötti. A legaktívabb réteg továbbra is a 18 és 24 év közötti korosztály, hiszen ők 40 százalékos arányra tesznek szert. Emellett a 25 és 34 év közötti korosztály 25 százalékos részesedéssel bír. Ezen felhasználók napi szinten átlagosan 17 alkalommal nyitják meg az alkalmazást és nagyjából másfél órát töltenek el különböző videók nézegetésével. A videómegtekintések száma pedig havi szinten 12 milliárd nagyságrendűre tehető.

Ha ezen számokból indulunk ki, akkor láthatjuk, hogy nem szabad alábecsülni a TikTok felhasználókat, hiszen napi, de havi szinten is szép számokat produkálnak. A Facebook-kal ellenben itt nem szöveges tartalmakon, hanem a videósokon van a hangsúly. S voltaképp ezért is népszerűbb, hiszen könnyebb egy-egy videót megtekinteni, mint egy rövidebb bejegyzést elolvasni.

Apropó, a TikTok felhasználók közel 40 százaléka nem rendelkezik Facebook fiókkal, míg 45 százalékuk Instagrammal.

A TikTok hirdetés előnye

A TikTok hirdetés előnyeihez talán a reklámzajmentesség a legjobb érv. Jelenleg ezt a platformot arányaiban jóval kevesebben használják hirdetésekre, mint a Facebook és Instagram párosát, emiatt pedig arányaiban több emberhez jutnak el a targetált tartalmak. A mai felhasználók már kevésbé szeretnek olvasni, hiszen egy pár másodperces videó jobban leköti figyelmüket.

Az a jó egy-egy TikTok hirdetés kapcsán, hogy videóinkat az alkalmazás a „For You”, vagyis „Neked” felületre rakja be. Így mikor görgetnek a felhasználók, akkor mindenféleképpen szembe találkoznak vele. TikTok-on hirdetni már csak önmagában azért is jó, mert teljes képernyős lefedettséget ad, így nagyobb maga a hirdetési felületünk, jobban meg tudunk jelenni.

Egy hirdetés napi minimum költsége 20 euró, s a megadott keretösszegig futtathatóak a kampányaink. Most váltsunk kicsit forintra, hiszen úgy szemléletesebbek lesznek a következő költségek. Egy átkattintás költsége nagyjából 11-12 forintra tehető, míg ezer felhasználó elérésének költsége megközelítően 70 forintra lőhető be. Ezen számokból világosan látszik, hogy egy-egy jól összerakott videóval mekkora eléréseket generálhatunk a hazai közönség számára – főleg ha még egy adott trendet is meglovagolunk! 

TikTok hirdetés egy online marketing ügynökség segítségével!

Mi, az SCL Media csapata úgy hisszük, hogy napjainkban elengedhetetlen az online marketing, legyen szó akár egy weboldalról, közösségi kommunikációról vagy arculat tervezésről. A TikTok jelenleg egy kiaknázatlan aranybánya, amibe még időben be lehet szállni. Ismertebb partnereink közül dolgoztunk a Cerbona és a DVTK párosával egyaránt, kik számára különböző TikTok tartalmakat és hirdetéseket gyártottunk le. 

Amennyiben szeretnéd vállalkozásodat a mai trendnek megfelelően kezelni, valamint kiaknáznád a TikTok hirdetés előnye adta lehetőségeket, akkor lépj velünk kapcsolatba!

Picture of Huszti Dávid

Huszti Dávid

A kontent bűvész

Maradj mindig naprakész!

Irtakozz fel hírlevelünkre

Ezek is érdekelhetnek téged

Dolgozzunk együtt
a sikeredért!

Tartalmaink, szolgáltatásaink az online marketing területén felkeltették az érdeklődésed?
Vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztessünk, hogy közösen érhessünk el sikereket!