Instagram influenszer vagy? Ez az újítás neked is bejöhet!

Már élesben tesztelik a fizetős Instagram modell bevezetését

Már élesben tesztelik az előfizetős Instagram modell bevezetését!

Előfizetői modellek bevezetését teszteli Instagram, azaz a Meta, melyben első körben 10 népszerű influenszer vesz részt. A kezdeményezésben egyelőre 10 népszerű amerikai tartalomgyártó kapott lehetőséget, hogy teszteljék az új eljárás bevezetését. Fontos kiemelni, hogy ez nem egy Instagram előfizetés, hanem egy-egy tartalomgyártó extra bevételszerzési lehetősége.

Így születik meg az „Instagram influenszer” új generációja?

Jelenleg 1 és 100 dollár közötti havidíjat tudnak megszabni az influenszerek, amelyért az előfizetők többek között exkluzív élő bejelentkezéseket, videókat, sztorikat és jelvényeket kapnak, míg kommentelésnél kiemelt szerephez jutnak. A rendszerre iOS-en és Androidon egyaránt elő lehet fizetni, valamint a Meta 2023-ig nem von le jutalékot a tartalomgyártóktól.

Jelenleg ugyan könnyen megoszthatóak az exkluzív tartalmak egy képernyőfelvétel segítségével, azonban az Instagram arra kér mindenkit, hogy mindenki jelentse a viselkedést, ha ilyet tapasztalnak. Vélhetően a tesztfázist követően lesznek olyan technikai korlátozások, melyek ezt gátolják. Ennek köszönhetően pedig az Instagram influenszer sztárjai tényleg VIP tartalmakat oszthatnak majd meg a közönségük egy részével.

Az Instagram újdonsága minden nagyobb követőbázissal rendelkező számára kiváló lesz, hiszen ezáltal újabb bevételforrást jelenthet, ami mellett tovább népszerűsítheti egy-egy influenszer kötődését az Instagramhoz. Az utóbbi években egyre nagyobb népszerűségnek örvendő TikTok mellett talán így próbálja meg az Instagram-hoz kötni a felhasználóit a Meta.

Magyarországra mikor érkezhet az Instagram influenszerek „aranybányája”?

Mivel egyelőre tesztfázisban üzemel a fizetős modell, ezért nem valószínű, hogy idehaza, Magyarországon is lesznek olyan tartalomgyártók, akiknél ez megjelenik. Lehetséges, hogy a későbbi hónapok folyamán már mi is láthatunk erre példákat, de talán érdemesebb a következő évre, 2023-ra tervezni, amikor is szélesebb körben debütál a modell.

És hogy mikor építhetjük be mindezt az online marketing kommunikációnkba? Hát arra még biztosan várni kell, hiszen ha elérhető is lesz hazánkban, akkor sem mindenki számára, mint ahogy azt korábban is írtuk. Ám az Instagram influenszer együttműködéseket felpörgetheti ez az új funkció, már ha beválik.

Picture of Huszti Dávid

Huszti Dávid

A kontent bűvész
Oszd meg a cikket az ismerőseiddel is!

Ezek is érdekelhetnek téged

UGC és EGC - Külsős tartalommal a sikerért

UGC és EGC – Külsős tartalommal a sikerért

A digitális marketing világában a hagyományos reklámozási formák mellett egyre nagyobb szerepet kapnak azok a tartalmak, amelyek közvetlenül a márkák...

A SEO szövegírás fontossága

A SEO szövegírás fontossága

A digitális marketing világában a SEO szövegírás kulcsfontosságú szerepet tölt be. Egy jól megírt, és keresőoptimalizált tartalom értékes a felhasználók...

Social listening - hogyan használjuk hatékonyan

Social listening – hogyan használjuk hatékonyan?

A digitális marketing világában a márkáknak folyamatosan alkalmazkodniuk kell a gyorsan változó környezethez, és az egyik legfontosabb eszközzé válik a...

Mi vagyunk a hiányzó puzzle darab,
a sikeredhez!

Összekötjük cégedet a digitális világgal, hogy minden darab a helyére kerüljön a siker felé vezető úton. Kérj ajánlatot online marketing szolgáltatásaink bármelyikére és kezdjünk bele a közös munkába!

Dolgozzunk együtt - SCL Media

Csatlakozz a bennfentesekhez! 🤫

Szerezd meg elsőként a legfrissebb infókat, tippeket és exkluzív tartalmakat. Csatlakozz a bennfentesekhez, és légy részese egy nagyszerű körnek!

POPUP - hírlevél feliratkozás
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le semmiről!

Iratkozz fel hírlevelünkre, mi pedig bedobunk a postaládába pár hasznos infót!