TikTok trendek és kilátások 2025-re

TikTok trendek és kilátások 2025-re - SCL Media Blog

A TikTok folyamatosan változik, és bár még csak az év elején járunk, már bőven elegendő drámát szolgáltatott a számunkra, hála az Egyesült Államokban érvénybe lépő történelmi rövidségű bannolásnak. Az elmúlt hónapok történései is azt bizonyítják, hogy a TikTok sokkal mélyebben gyökerezik a jelenlegi online kultúrában, mint azt a döntéshozóink előzetes megítélhették.

Bannolás ide vagy oda, a TikTok jelenleg is a legnépszerűbb videós platformok közé tartozik, és valószínűleg ez egyhamar nem is fog megváltozni. Merüljünk is el néhány top TikTok trendben, amire idén mindenképpen érdemes odafigyelni.

Közösség által vezérelt storytelling

A TikTok trendek között állandó helyet foglal el a storytelling, amely a TikTok esetében a közösség felhatalmazásával teljesen átalakítja a márkakommunikációt. 

A trendi brandek folyamatosan újabb és újabb módokon felkarolják ezt a trendet, és így felhatalmazzák a felhasználókat, hogy aktívan alakítsák a narratívákat UGC-kampányok, kihívások és más platform specifikus interaktív funkciók (például duettek) révén.

Ez a megközelítés személyesebbé teszi a márkákat, és a közönség visszajelzéseinek bevonásával erősítik a bizalmat.

Kíváncsiság vezérelt tartalom

2025-ben a TikTok trendek többek között a kutató szellemű tartalmakról szólnak. A platformon már bevett szokás tulajdonképpen, hogy a felhasználókat különböző témák felfedezésére ösztönözzék. Ezzel is azt az érzetet keltve, hogy a TikTok egy olyan hely, ahol minden kíváncsiság és érdeklődés eléri a „csúcspontját”, ami számos releváns perspektívához és feltérképezetlen nyúlüreghez vezethet.

A tudománytól a kultúráig a TikTok alapvetően a felfedezés platformja. Minden videó új nézőpontot kínál, és arra invitálja a felhasználókat, hogy az érdeklődési körüknek megfelelő módon tanuljanak és foglalkozzanak az adott tartalommal.

Valódi emberek a reflektorfényben

Bár ez egy folyamatosan fejlődő tendencia, idén is jellemző, hogy a TikTok trendek mindenekelőtt a valódi, hiteles (és ezáltl rokonszenves) embereket teszik a reflektorfénybe.

Ez a hangsúlyeltolódás differenciálja egyébként a leginkább a TikTok-ot még mindig az Instagramtól, mert  egyre inkább elmozdul a csiszolt és kurátori tartalomtól a valódi személyek és történeteik bemutatása felé.

A TikTok-on sikeres tartalomgyártók és a márkák egyaránt felismerték már a hitelesség értékét a közönséggel való kapcsolatteremtésben, ami a felhasználók által generált tartalmak és a mindennapi emberekkel való együttműködések növekedéséhez vezet.

Sales újratöltve

2025-ben a TikTok egyre mélyebbre merül az e-kereskedelemben, és olyan új funkciókat vezet be, amelyek lehetővé teszik a tartalomgyártók számára, hogy zökkenőmentesen értékesítsenek termékeket az alkalmazáson belül.

Mivel az online vásárlás egyre inkább terjed, a TikTok is ösztökéli a vásárlást közvetlenül a felhasználói élménybe integráló lehetőségeket. 

A tartalomgyártók nemcsak bemutathatják a termékeket a videóikban, de linkeket is adhatnak meg a nézőknek a vásárláshoz anélkül, hogy lényegében elhagynák az alkalmazást.

Ez a TikTok trend jelentős változást hozhat el abban, ahogyan a márkák és más alkotók pénzzé teszik tartalmaikat a TikTok-on. A szórakoztatás és a sales egyesítésével a felhasználók a szenvedélyüket nyereségre fordíthatják, miközben a közönségnek kényelmes és vonzó vásárlási élményt nyújtanak.

Keresőmotor váltás

A TikTok tulajdonképpen a Z generáció kedvenc keresőmotorjává vált. Ez egy olyan maradandó TikTok trend, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni, ezért a SEO szempontokra a platform esetében is érdemes figyelmet fordítani. 

Mivel egyre több felhasználó fordul a TikTok-hoz, hogy információt és válaszokat találjon, a felület a tudás és a felfedezés célpontjává válik. Ahogy a TikTok tovább finomítja az algoritmusát, várhatóan egyre több felhasználó támaszkodik majd a platformra a barkácsolási kisokosoktól kezdve a termék értékeléseken át az életmóddal kapcsolatos tippekig. 

Azok a márkák és alkotók, akik megértik ezeket a TikTok trendeket és képesek alkalmazkodni is hozzájuk, 2025-ben jelentős láthatóságra és elkötelezettségre tehetnek szert a platformon.

Picture of Bugár Vivien

Bugár Vivien

Social stratéga
Oszd meg a cikket az ismerőseiddel is!

Ezek is érdekelhetnek téged

8 instagram trend 2025 - scl media online marketing ügynökség

8 Instagram trend, ami meghatározó lesz 2025-ben 

Gyakran egy figyelmetlen pillanat is elegendő lenne ahhoz, hogy lemaradjunk egy Instagram trend megjelenéséről. Az önmagában havi 2 milliárd felhasználót...

A remarketing fontossága - SCL Media Online Marketing Ügynökség

A remarketing fontossága: Hogyan érhetjük el azokat, akik már érdeklődtek irántunk?

Az online marketing világában a felhasználók figyelmének megszerzése és fenntartása kulcsfontosságú, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a potenciális vásárlók döntéshozatali...

Blog írás 2025 - Vajon megéri még blogot írni

Blog írás 2025-ben: vajon megéri még blogolni?

Az online világ folyamatosan változik, hiszen az új trendek és technológiák szinte naponta formálják a digitális marketing világát. Jogosan merülhet...

Mi vagyunk a hiányzó puzzle darab,
a sikeredhez!

Összekötjük cégedet a digitális világgal, hogy minden darab a helyére kerüljön a siker felé vezető úton. Kérj ajánlatot online marketing szolgáltatásaink bármelyikére és kezdjünk bele a közös munkába!

Dolgozzunk együtt - SCL Media

Csatlakozz a bennfentesekhez! 🤫

Szerezd meg elsőként a legfrissebb infókat, tippeket és exkluzív tartalmakat. Csatlakozz a bennfentesekhez, és légy részese egy nagyszerű körnek!

POPUP - hírlevél feliratkozás
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le semmiről!

Iratkozz fel hírlevelünkre, mi pedig bedobunk a postaládába pár hasznos infót!