Email marketing
Építs listát és növeld bevételeid hírlevelekkel!
Az email marketing az egyik leghatékonyabb online eszköz, amellyel célzott üzenetekkel érheted el ügyfeleidet. Egy jól megtervezett hírlevél segíthet az elköteleződés növelésében, az értékesítés fokozásában, és hosszú távú kapcsolatot építhet a vásárlókkal. Mi megtervezzük és kivitelezzük kampányaidat!
Miért éri meg az email marketing használata?
Az email marketing segítségével személyre szabott üzeneteket küldhetsz, amelyek növelik az ügyfelek elköteleződését és vásárlási hajlandóságát. Az automatizációval időt takaríthatsz meg, miközben precízebb és relevánsabb tartalmakat juttathatsz el a címzettekhez. Továbbá, a rendszeres kommunikáció révén erősítheted a márkahűséget, és mérhető eredményekkel finomíthatod kampányaid hatékonyságát. Az email marketing ideális választás azoknak, akik szeretnék kiaknázni a meglévő ügyfélbázisukban rejlő potenciált.
Mitől lesz jó az email marketing?
Hatékony adatbázis
Friss és releváns email címek, amelyekhez hozzájárultak a címzettek.
Jól megírt üzenetek
Figyelemfelkeltő tárgymező, személyre szabott tartalom és profi dizájn.
Automatizálás és követés
Modern email marketing eszközök a kampány hatékonyságának elemzéséhez.
Stratégia
Tapasztalt csapat, amely biztosítja, hogy az emailjeid ne csak megnyitásra, hanem kattintásra is ösztönözzenek.
Miben segítünk mi neked?
Adatbázis építése és kezelése
Kampány tervezés és kivitelezés
Automatizált sorozatok beállítása
Elemzés, riportálás a kampányokról
a sikeredhez!
Összekötjük cégedet a digitális világgal, hogy minden darab a helyére kerüljön a siker felé vezető úton. Kérj ajánlatot online marketing szolgáltatásaink bármelyikére és kezdjünk bele a közös munkába!
Milyen szakemberek dolgoznak a projekten?
Email marketing szakember
Stratégiát dolgoz ki az email marketing hatékony működéséhez. Segít a hatékony adatbázis építés kapcsán, illetve kezeli az email marketing szoftvereket.
Szövegíró
Ő lesz az, aki tollat (klaviatúrát) ragad és megírja a legjobb történeteket, bemutatja termékeidet és eljuttatja a marketing üzeneted a vásárlóknak.
Grafikus
Grafikusunk dolgozik majd azon, hogy a hírlevél és a benne megjelenő grafikák a lehető legjobban nézzenek majd ki, ezzel figyelemfelkeltő hatást elérve.
Projekt menedzser
Egy projektmenedzser biztosítja, hogy a közös munka zökkenőmentesen valósuljon meg. Személyes figyelmet fordít arra, hogy minden pontosan a helyén legyen.
Gyakori kérdések
Alább összeszedtük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket az email marketing kapcsán, hátha te is megtalálod közöttük a válaszokat! Nem így lett? Írj nekünk akkor bátran!
Miért hasznos az email marketing a cégem számára?
Az email marketing az egyik leghatékonyabb online marketing eszköz, amely közvetlen kapcsolatot teremt ügyfeleiddel. Segítségével könnyedén kommunikálhatsz akciókról, hírekről vagy új termékekről, miközben mérhető eredményeket érhetsz el, például a megnyitási vagy kattintási arányok alapján.
Hogyan építhetek fel egy hatékony hírlevél adatbázist?
Az adatbázis építéséhez hozzájárulásukat adó feliratkozókra van szükség, amelyet pl. weboldaladon található űrlapok, lead magnetek (pl. e-book), vagy social media kampányok segítségével gyűjthetsz össze. Fontos, hogy csak azok szerepeljenek a hírlevél listán, akik ténylegesen érdeklődnek a tartalmaid iránt, ezzel biztosítva a kampányok hatékonyságát.
Tudom követni az email marketing kampányaim eredményeit?
Az email marketing kampányok mérhetőek: láthatod, hányan nyitották meg az emailt, kattintottak a linkekre, vagy vásároltak a kampány hatására. Modern eszközökkel, például automatizált rendszerekkel pontos adatokat kapsz, amelyeket elemzünk és a következő kampányok optimalizálására használunk.
Milyen gyakran érdemes hírlevelet küldeni?
Ez a célcsoportodtól és a vállalkozásod típusától függ. Általában heti 1-2 email ajánlott, de fontos, hogy a tartalom releváns és értékes legyen az olvasók számára. Ha túl gyakran küldesz leveleket, az csökkentheti az elköteleződést és növelheti a leiratkozók számát a hírlevél listádról.
Mit jelent az email automatizáció?
Az email marketing automatizáció olyan folyamat, amelyben előre meghatározott események vagy ügyfélviselkedés alapján automatikusan kiküldésre kerülnek személyre szabott emailek. Például, ha valaki feliratkozik a hírleveledre, azonnal kap egy üdvözlő emailt, vagy ha egy vásárló elhagyja a kosarát, automatikusan küldhetsz neki emlékeztetőt. Ez a módszer időt takarít meg, növeli a hatékonyságot, és segít fenntartani az ügyfelek elköteleződését.
SCL Media Online marketing ügynökség
Kérj ajánlatot vagy csak írj nekünk!
Ajánlatkérés
Kérj ajánlatot, hogy együtt dolgozhassunk! Kollégánk a kitöltött űrlap alapján 24 órán belül keresni fog, hogy egyeztessük a következő lépéseket!
(Már izgatottan várjuk a közös munkát!)
Kapcsolatfelvétel
Csak írnál nekünk egy mailt? Persze, miért is ne! Kollégánk az űrlap kitöltése után 72 órán belül válaszolni fog.
(Amennyiben ajánlatot szeretnél kérni szolgáltatásainkhoz, úgy kérlek a megfelelő űrlapot válaszd ki, az „Árajánlatot kérek!” gombra kattintva.)
99%, hogy én fogok neked válaszolni akár e-mailen, akár telefonon keresel minket:
Karácsony Péter
Ügyvezető