Online hirdetéskezelés
Célzott, gyors és hatékony online hirdetések
Az online hirdetések kulcsszerepet játszanak az ügyfélkör bővítésében és a bevételnövelésben. Az online hirdetéskezelés szolgáltatásunk segítségével pontosan célozhatod meg az ideális ügyfeleidet, miközben költséghatékonyan érheted el céljaidat. Egy jól felépített PPC kampány eredményeket hoz, legyen szó márkaismertség növeléséről vagy azonnali vásárlásösztönzésről.
Miért fontosak az online hirdetések?
Tapasztalt PPC ügynökség lévén pontosan tudjuk, hogyan hozzuk ki a maximumot a kampányaidból online hirdetéskezelés szolgáltatásunk segítségével.
Célzott elérés
Pontosan megcélozhatod a potenciális ügyfeleidet demográfiai adatok, érdeklődési körök, tevékenységük és helyszínek, lakhelyek alapján. Illetve a remarketing lehetőségével is élhetsz.
Gyors eredmények
A PPC hirdetések segítségével azonnali forgalmat generálhatunk a weboldaladra vagy webshopodra. Nem beszélve arról, hogy különböző adatok is rendelkezésedre állnak a későbbiekben.
Rugalmasság és mérhetőség
Az online hirdetések bármikor módosíthatók, hogy igazodjanak az aktuális üzleti célokhoz és piaci változásokhoz. Ráadásul mérésük az analatikai eszközök segítségével (szinte) pontosan mérhető
Az online hirdetések előnyei
Az online hirdetés az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy gyorsan elérd a célközönségedet. Segítségével pontosan célozhatsz demográfiai adatok, érdeklődési körök vagy akár földrajzi elhelyezkedés alapján, sőt remarketingre is eredményesen használhatod. Ráadásul költséghatékony, hiszen csak azokat az embereket éred el, akik valóban érdeklődhetnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.
Az online hirdetések rugalmasságuknak köszönhetően bármilyen üzleti cél elérésében támogatnak, legyen szó márkaépítésről vagy közvetlen értékesítésről.
a sikeredhez!
Összekötjük cégedet a digitális világgal, hogy minden darab a helyére kerüljön a siker felé vezető úton. Kérj ajánlatot online marketing szolgáltatásaink bármelyikére és kezdjünk bele a közös munkába!
Hol futtatunk online hirdetéseket?
Nem érdemes egyetlen platformra korlátoznod a marketingedet, hiszen a különböző közösségi média platformok más-más célcsoportot és lehetőséget kínálnak. Egy jól összehangolt social media marketing stratégia több platformon is jelen van, így biztosítva, hogy mindenhol elérd a potenciális ügyfeleidet. Mi segítünk kiválasztani és összehangolni a számodra legmegfelelőbb csatornákat, hogy a lehető legtöbbet hozd ki az online jelenlétedből.
Meta (Facebook, Instagram)
A Meta platformokon futtatott PPC hirdetések segítségével széles körben elérheted a célcsoportodat. Ezek a platformok ideálisak márkaismertség növelésére és a közösségi elköteleződés erősítésére. A Meta tulajdonolja a Facebook és az Instagram platformjait is.
Google Ads
A Google keresőjében és partneroldalain futtatott PPC kampányok azonnali láthatóságot biztosítanak. Ideálisak azok számára, akik konkrét keresési kifejezések alapján szeretnének ügyfeleket szerezni.
TikTok Ads
Dinamikus és kreatív online hirdetések a TikTokon, ahol a vizuálisan vonzó, rövid videós formátum segíthet elérni a fiatalabb generációkat és növelni a márkaismertséget.
Online hirdetéskezelés ügynökségi tapasztalattal!
Az online hirdetések csak akkor igazán hatékony, ha mögötte stratégiai tervezés és szakértői tapasztalat áll. Ügynökségünk több éves gyakorlattal optimalizálja kampányaidat, hogy maximális eredményeket érj el a lehető legkisebb költséggel.
Mit tartalmaz az online hirdetéskezelés szolgáltatásunk?
Stratégiai tervezés
Az üzleti céljaid alapján személyre szabott hirdetési stratégia kidolgozása.
Platform kiválasztása és kampány beállítása
Hirdetések létrehozása és optimalizálása a Meta, Google Ads és TikTok platformokon.
Célcsoport meghatározása
Precíz célzás demográfiai adatok, érdeklődési körök és földrajzi elhelyezkedés alapján.
Hirdetésszöveg és vizuális kreatívok készítése
Figyelemfelkeltő szövegek és grafikák, videók, amelyek hatékonyan szólítják meg a közönségedet.
Kampányfigyelés és optimalizálás
Folyamatos adatfigyelés, finomhangolás a maximális teljesítmény érdekében.
Részletes riportálás
Átlátható jelentések a kampányok eredményeiről, köztük a fontosabb KPI-ok, ROAS, kattintások és konverziók elemzése.
Milyen szakemberek dolgoznak majd a projekten?
PPC menedzser
A PPC menedzser feladata, hogy a hirdetési kampányok maximális hatékonysággal fussanak. Ő gondoskodik a célcsoport pontos meghatározásáról, a kampányok optimalizálásáról és a költségkeret legjobb kihasználásáról.
Grafikus
Grafikusunk gondoskodik arról, hogy a közösségi média tartalmaid vizuálisan kiemelkedőek és egységesek legyenek.
Fotós, videós szakember
A helyszíni tartalomgyártáshoz profi eszközökkel felszerelt fotós, videós kollégánk érkezik ki, hogy a minőség is a legmagasabb szinteket karcolja.
Projekt menedzser
Egy projektmenedzser biztosítja, hogy a közös munka zökkenőmentesen valósuljon meg. Személyes figyelmet fordít arra, hogy minden részlet pontosan a helyén legyen.
miben tudunk segíteni!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj ajánlatot vagy egy ingyenes konzultációt. Dolgozzunk ki együtt olyan online marketing stratégiát, amellyel a céljaidat elérhetjük!
Gyakori kérdések
Alább összeszedtük a leggyakrabban felemrülő kérdéseket az online hirdetéskezelés kapcsán, hátha te is megtalálod közöttük a válaszokat! Nem így lett? Írj nekünk akkor bátran!
Mi az a PPC kampány, és hogyan működik?
A PPC (Pay-Per-Click) kampány olyan online hirdetési forma, ahol csak akkor kell fizetned, ha valaki rákattint a hirdetésedre. Ez egy költséghatékony megoldás, amely célzottan juttatja el az üzenetedet a potenciális ügyfelekhez, például a Google keresőben, a Meta platformokon vagy a TikTokon.
Mennyi idő alatt hoz eredményt egy PPC kampány?
A PPC kampányok már rövid távon is eredményeket hozhatnak. Például egy jól beállított Google Ads hirdetés azonnal elkezdhet forgalmat generálni. Hosszabb távon azonban a folyamatos optimalizálás hozza meg a legjobb eredményeket. Tapasztalatok alapján a legjobb eredményeket a social media marketing szolgáltatásunkkal karöltve hozza, hiszen a marketing kommunikáció fontos, hogy ne csak egy csatornás legyen. Illetve a weboldal állapota, konverzióra optimalizáltsága is hosszútávon meghatározza a hirdetések eredményességét.
Milyen költségvetésre van szükség egy sikeres PPC kampányhoz?
Ez a céljaidtól és az iparágadtól függ. Már kisebb költségvetéssel (napi 2-3.000 Ft) is lehet hatékony kampányokat indítani, például lokális ügyfélszerzésre. Nagyobb célok, például országos kampányok esetén természetesen magasabb büdzsé szükséges. Mi segítünk a költséghatékony tervezésben.
Hogyan válasszuk ki, melyik platformon hirdessünk?
Ez a célközönséged szokásaitól és a kampány céljától függ. Például a Google Ads azoknak ideális, akik konkrét kereséseket céloznak, míg a TikTok és az Instagram a vizuális tartalmakat kedvelő fiatalokat éri el hatékonyan. Facebookon szintén a képi megjelenéssel fogunk sikereket elérni. Minden esetben segítünk megtalálni a számodra legjobb platformokat.
Hogyan mérhető a PPC hirdetések sikeressége?
Az eredményeket részletes riportok alapján mérjük, például kattintások száma, konverziók, költség per konverzió és ROAS (hirdetési kiadások megtérülése) alapján. Minden hónap végén megmutatjuk, hogyan teljesítettek a hirdetések, és hogyan értek el hozzájárulást az üzleti céljaidhoz.
Online hirdetéskezelés - SCL Media
Kérj ajánlatot vagy csak írj nekünk!
Ajánlatkérés
Kérj ajánlatot, hogy együtt dolgozhassunk! Kollégánk a kitöltött űrlap alapján 24 órán belül keresni fog, hogy egyeztessük a következő lépéseket!
(Már izgatottan várjuk a közös munkát!)
Kapcsolatfelvétel
Csak írnál nekünk egy mailt? Persze, miért is ne! Kollégánk az űrlap kitöltése után 72 órán belül válaszolni fog.
(Amennyiben ajánlatot szeretnél kérni szolgáltatásainkhoz, úgy kérlek a megfelelő űrlapot válaszd ki, az „Árajánlatot kérek!” gombra kattintva.)
99%, hogy én fogok neked válaszolni akár e-mailen, akár telefonon keresel minket:
Karácsony Péter
Ügyvezető